  • Data: 2007-06-06 16:10:52
    Temat: sprzedaż mieszkania po upływie 5 lat od zakupu
    Od: "Bee Hunter" <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Sorka jezeli to jest w jakims FAQu czy cos, ale mam taki dylemat. Zamierzam
    sprzedac mieszkanie. Kupilem je w roku 2001 (ostatnia faktura), protokol
    przekazania tez jest z roku 2001. Jednak akt notarialny jest z roku 2002. Czy
    dla US dowodem zakupu jest akt czy faktura? Mieszkanie mam zamiar sprzedac w tym
    roku i nie moge poczekac do roku przyszlego (co rozwiazalo by problem 5 lat,
    nawet liczac od podpisania aktu notarialnego). Czy sa jakies ustalenia? Czy jest
    to autonomiczna decyzja US. Draze temat bo sprawa tyczy badz co badz 10% od
    sporej kwoty :)

    BH