  • Data: 2004-04-14 10:22:03
    Temat: spadek
    Od: "Iwona Z" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, nie często jestem na tej grupie ale chciałabym prosić o pomoc.
    Mam nastepujące pytanie:
    Razem z moją siostrą od wielu lat nie utrzymywałyśmy żadnych kontaktów z
    naszym ojcem, który odszedł od mamy jakieś kilkanaście lat temu, ze względu
    na zmiany chorobowe spowodowane nałogowym piciem trafił do zakładu
    opiekuńczego, po ubezwłasnowolnieniu go przez jego rodzonego brata. Właśnie
    otrzymałyśmy wiadomość o jego i śmierci i pozostawionych na koncie jakiś
    pieniądzach, prawdopodobnie ów zakład przelewał część renty na konto
    bankowe. I moje pytanie brzmi komu należy się spadek jego bratu czy jego
    dzieciom? Zanim zaczniecie mnie osądzać dodam, że mój ojciec nigdy nie
    splamił się np. płaceniem alimentów na mnie i moją siostrę, dlatego
    chciałabym przejąć te pieniądze, czy jest to możliwe?
    Z góry dziekuję za pomoc.