  • Data: 2004-04-14 10:16:52
    Temat: Re: spadek
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iwona Z wrote:

    > Witam, nie często jestem na tej grupie ale chciałabym prosić o pomoc.
    > Mam nastepujące pytanie:
    > Razem z moją siostrą od wielu lat nie utrzymywałyśmy żadnych kontaktów z
    > naszym ojcem, który odszedł od mamy jakieś kilkanaście lat temu, ze
    > względu na zmiany chorobowe spowodowane nałogowym piciem trafił do zakładu
    > opiekuńczego, po ubezwłasnowolnieniu go przez jego rodzonego brata.
    > Właśnie otrzymałyśmy wiadomość o jego i śmierci i pozostawionych na koncie
    > jakiś pieniądzach, prawdopodobnie ów zakład przelewał część renty na konto
> [...]

    JESLI nie pozostawil testamentu to w pierwszej kolejnosci
    dziedzicza zona w zstepni..
    W braku zstepnych... to was ine dotyczy...

    A wiec dziedzicza w czesciach rownych dzieci,
    z tym ze w miejsce dzieci zmarlych dziedezicza ICH dzieci i.t.d...

    Jeli ojciec mial tylko 2 corki, dziedzicza po polowie
    (no chyba ze zmarly mial zone, to po 1/3

    Boguslaw