  • 1. Data: 2004-04-14 10:16:52
    Temat: Re: spadek
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Iwona Z wrote:

> [...]
    > względu na zmiany chorobowe spowodowane nałogowym piciem trafił do zakładu
    > opiekuńczego, po ubezwłasnowolnieniu go przez jego rodzonego brata.
    > Właśnie otrzymałyśmy wiadomość o jego i śmierci i pozostawionych na koncie
    > jakiś pieniądzach, prawdopodobnie ów zakład przelewał część renty na konto
    > bankowe. I moje pytanie brzmi komu należy się spadek jego bratu czy jego
    > dzieciom? Zanim zaczniecie mnie osądzać dodam, że mój ojciec nigdy nie
    > splamił się np. płaceniem alimentów na mnie i moją siostrę, dlatego
    > chciałabym przejąć te pieniądze, czy jest to możliwe?

    JESLI nie pozostawil testamentu to w pierwszej kolejnosci
    dziedzicza zona w zstepni..
    W braku zstepnych... to was ine dotyczy...

    A wiec dziedzicza w czesciach rownych dzieci,
    z tym ze w miejsce dzieci zmarlych dziedezicza ICH dzieci i.t.d...

    Jeli ojciec mial tylko 2 corki, dziedzicza po polowie
    (no chyba ze zmarly mial zone, to po 1/3

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-04-14 12:08:34
    Od: "Iwona Z" <i...@w...pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jeli ojciec mial tylko 2 corki, dziedzicza po polowie
    > (no chyba ze zmarly mial zone, to po 1/3

    Bardzo dziękuję za odpowiedź
    Pozdrawiam
    Iwona