  • Data: 2011-09-21 14:59:58
    Temat: samochód w EŚT -> koszt ubezpieczenia
    Od: "Greg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W lutym 2011 r. kupiłem samochód.
    W marcu go ubezpieczyłem i kupiłem nowe opony.

    Teraz chcę go wprowadzić do ewidencji ŚT.
    Z tego co czytałem, koszty ubezpieczenia nie zwiększają wartości
    początkowej.
    Pytanie 1: Czy koszt zakupu opon zwiększa wartość początkową?
    Pytanie 2: Czy koszt ubezpieczenia poniesiony w marcu (który nie może
    powiększyć wartości początkowej) mogę wrzucić bezpośrednio w koszty we
    wrześniu, tj. w miesiącu, w którym wprowadzam auto do ewidencji? Jeśli tak,
    to czy całą kwotę z polisy czy tylko proporcjonalną część?

    Z góry Wielkie Dzięki za wszelkie podpowiedzi.
    Pozdrawiam

    ----
    Konto za darmo?
    Wszystkie bankomaty bez prowizji?