  • Data: 2011-09-21 22:25:15
    Temat: Re: samochód w EŚT -> koszt ubezpieczenia
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie 1: Czy koszt zakupu opon zwiększa wartość początkową?

    Tak / nie. Za mało danych.

    Dwa przykłady:
    1. Kupiłeś za granicą niesprawny samochód i zanim go zarejestrowałeś
    musiałeś wymienić te opony, bo inaczej by ci go nie zarejestrowali (nie dali
    pierwszego przeglądu).
    2. Kupiłeś sprawny samochód, ale po miesiącu doszełeś do wniosku, że czas
    opony wymienić.

    W pierwszym przypadku powiększyłbym wartość początkową auta, w drugim nie.

    > Pytanie 2: Czy koszt ubezpieczenia poniesiony w marcu (który nie może
    > powiększyć wartości początkowej) mogę wrzucić bezpośrednio w koszty we

    Moim zdaniem nie.

    Poszukaj w necie informacji na ten temat, jest tego dużo. Dwa ciekawe linki
    mogę ci dać, bo mam w ulubionych :)
    http://tiny.pl/h1q2z
    http://tiny.pl/h1q23