  • Data: 2011-09-22 16:06:20
    Temat: Re: samochód w EŚT -> koszt ubezpieczenia
    Od: "Greg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:j5do8g$7dn$1@news.onet.pl...

    > Moim zdaniem nie.
    >
    > Poszukaj w necie informacji na ten temat, jest tego dużo. Dwa ciekawe
    > linki mogę ci dać, bo mam w ulubionych :)
    > http://tiny.pl/h1q2z
    > http://tiny.pl/h1q23

    Dzięki.
    Informacji w sieci jest sporo (w tych artykułach też), ale nigdzie nie
    znalazłem odniesienia do sytuacji, o której pisałem.
    Wszystko co znalazlem dotyczy 2 przypadków:
    1) Samochód jest już w ewidencji. Poniesiono wydatek na ubezpieczenie.
    Ubezpieczenie jest/nie jest kosztem jednorazowo/w rozbiciu na 2 lata.
    2) Poniesiono wydatek na ubezpieczenie. Następnie wprowadzono auto do
    ewidencji. Ubezpieczenie nie powiększa wartości początkowej.

    Ale nigdzie nie piszą czy w tym drugim przypadku to ubezpieczenie można by
    wrzucić w koszty z kilkumiesięcznym poślizgiem.
    Wydatek poniesiony w czasie gdy auto jeszcze nie było w ewidencji. Teraz już
    jest w ewidencji i korzysta z tego ubezpieczenia. Czy to ubezpieczenie
    będzie kosztem?