  • Data: 2002-08-08 07:37:07
    Temat: rozliczenie
    Od: "Diodak" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam następującą sprawę. Pewien człowiek (mieszkający w Polsce) potrzebuje
    mojej pomocy w sprzedaży pewnego produktu zagranicę. Tak się składa, że
    jestem najprawdopodobniej jedynym człowiekiem w Polsce, który moze znacznie
    ułatwić sprzedaż tego produktu. Moja prowizja jest więc także dość wysoka.
    Łączna cena produktów: 17 mln złotych, moja prowizja z tego 2,1 mln złotych.
    Chodzi teraz o to jak to rozliczyć. Nie mam działalności gospodarczej ( a
    nawet jakbym miał podatki byłby najprawdopodobniej wieksze niz 40%
    dochodowego, ponieważ moje koszty które poniosę wyniosą około 2000 USD). I
    teraz pytanie w jaki sposób mozna to rozliczyć? Sprzedajacy ma DG. Czy w grę
    wchodzi umowa o dzieło, zlecenie? Jakie koszty w tym przypadku musi ponieść
    pracodawca? Może jakaś inna forma?

    Z góry dziękuję za pomoc,
    Diodak