  • Data: 2009-05-29 19:12:06
    Temat: przepisanie działalności na żonę
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Czy takie coś da się wogóle przeprowadzić.
    Prowadzę jednoosobową dg (kpir, vat, pełny ZUS) od ponad 10 lat.
    Moja żona pracuje na etacie.

    Ponieważ mam okazję zarobić gdzie indziej muszę na jakiś czas wyjechać - Ok
    roku czasu.

    Moja żona może pociągnąć za mnie to co robiłem w dg.
    Tylko czy jest taka opcja "przepisania" firmy.
    Konkretnie chodzi mi o to, żeby tego nie likwidować - jakby nie patrzył
    troche majątku się tam nazbierało. Ze dwa kompy, jakiś samochód, troche
    mebli, garaż itd...
    Chciałbym , to przepisać na żonę - ona dalej by to prowadziła, a po roku by
    mi oddała.
    Czy jest taka możliwość czy nie da się jednoosobowej frimy "przepisać"?

    --
    PawełJ