  • Data: 2009-05-29 21:00:17
    Temat: Re: przepisanie działalności na żonę
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pawelj wrote:

    > jakiś czas- w tym przypadku żonie. Da się jakoś to przeprowadzić?

    Najtaniej i najprościej wg mnie. Zamknij firmę.
    Żona otworzy dzień po Twoim zamknięciu - nawet jakieś
    dodatki w nazwie może dać te same.
    Zakładam, że to nie jakiś gigant z setkami klientów, dla których zmiana
    danych
    będzie operacją logistyczną nie warta tej zmiany.
    Wszystkie kwity w ewidencji DG są bez opłat obecnie.
    Koszt będzie tylko składka zdrowotna żony -
    znaczna część odliczalna od podatku żony z etatu.
    Jak wrócisz, to znowu zmiana - wg mnie "najczyściej" prawnie i najtaniej.