eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiproblem z gwarancjąproblem z gwarancją
  • Data: 2005-10-31 08:13:48
    Temat: problem z gwarancją
    Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sytuacja wygląda następująco:
    Klient kupił u nas akumulator. Za kilka dni przylecial z żalem że akumulator
    mu nie działa. Zostawił akumulator do reklamacji. Dostawca zabrał
    akumulator. Po testach stwierdził że akumulator jest sprawny tylko
    rozładowany. Opisał wszystko na karcie gwarancyjnej i określi jak akumulator
    powinien być eksploatowany. Dostawca dostarczył nam akumulator, my
    przekazaliśmy go klientowi. Klient znowu przyleciał, zostawil akumulator
    twierdząc że jest wadliwy. Znowu akumulator zabrał dostawca, zrobił jeszcze
    raz testy. Diagnoza ta sama. Dostarczył nam akumulator, jednak klient go nie
    odebrał. Teraz, po miesiącu około, klient dzwoni do nas i grozi sądem, że
    mamy mu zwrócić kase za akumulator. Klient ma jakies ewentualne szanse w
    sądzie ? Co zrobić z takim fantem ?

    --
    pozdrawiam
    dj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1