eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiproblem z gwarancjąRe: problem z gwarancją
  • Data: 2005-10-31 09:49:29
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    xxx napisal(a):

    > Akumulator latwo sprawdzic samemu: naladowac, podlaczyc miernik. Jesli
    > akumulator sprawny, to klient nie ma zadnych szans.
    > Mozna tez: klient przynosi akumulator - sprawdzic w jego obecnosci
    > akumulator - rozladowany, naladowac przez 30-60 min, sprawdzic miernikiem,
    > pokazac klientowi.

    Ale gwarant już to zrobil, co opisał w gwarancji (2 razy).

    >> Co zrobić z takim fantem ?
    > Jak nie ma miernika, to od biedy wystarcza zarowki, ale uwaga: niektore typy
    > akumulatorow rozladowane do zera, traca bezpowrotnie sporo na sprawnosci.

    Ale serwis dwa razy na jego zyczenie badal ten akumulator, stwierdzili ze
    musi miec cos nie tak z instalacja w samochodzie. Palant mimo wszystko
    akumulatora nie odbiera, a nas straszy sądem. Co w takiej sytuacji ? Jak
    długo musimy magazynować ten akumulator ?

    --
    pozdrawiam
    dj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1