eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiproblem z gwarancją › Re: problem z gwarancją
  • Data: 2005-10-31 09:48:44
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: "xxx" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Daniel Jakubowski" <d...@S...pl> napisał w
    wiadomości news:dh6cnp5qhxqb.dlg@boncki.wolin.pl...
    > Sytuacja wygląda następująco:
    > Klient kupił u nas akumulator. Za kilka dni przylecial z żalem że
    akumulator
    > mu nie działa. Zostawił akumulator do reklamacji. Dostawca zabrał
    > akumulator. Po testach stwierdził że akumulator jest sprawny tylko
    > rozładowany. Opisał wszystko na karcie gwarancyjnej i określi jak
    akumulator
    > powinien być eksploatowany. Dostawca dostarczył nam akumulator, my
    > przekazaliśmy go klientowi. Klient znowu przyleciał, zostawil akumulator
    > twierdząc że jest wadliwy. Znowu akumulator zabrał dostawca, zrobił
    jeszcze
    > raz testy. Diagnoza ta sama. Dostarczył nam akumulator, jednak klient go
    nie
    > odebrał. Teraz, po miesiącu około, klient dzwoni do nas i grozi sądem, że
    > mamy mu zwrócić kase za akumulator. Klient ma jakies ewentualne szanse w
    > sądzie ?
    Akumulator latwo sprawdzic samemu: naladowac, podlaczyc miernik. Jesli
    akumulator sprawny, to klient nie ma zadnych szans.
    Mozna tez: klient przynosi akumulator - sprawdzic w jego obecnosci
    akumulator - rozladowany, naladowac przez 30-60 min, sprawdzic miernikiem,
    pokazac klientowi.

    > Co zrobić z takim fantem ?
    Jak nie ma miernika, to od biedy wystarcza zarowki, ale uwaga: niektore typy
    akumulatorow rozladowane do zera, traca bezpowrotnie sporo na sprawnosci.

    pozdrawiam - xxx

    >
    > --
    > pozdrawiam
    > dj


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1