  • Data: 2009-11-14 23:41:45
    Temat: pożyczka dla kuzynki
    Od: "Jacek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja kuzynka(nasze babcie były rodzonymi siostrami) ma spore problemy finansowe.
    Jest tak źle, że emerytura nie wystarcza i regularnie wspomaga ją ośrodek pomocy
    społecznej. Z powodu zaległości wyłączyli jej na kilka miesięcy prąd. We
    wrześniu częściowo spłaciłem jej zadłużenie w wysokości 700 zł wobec zakładu
    energetycznego przelewając pieniądze na ich konto. Prąd już jest. Kuzynka
    pożyczkę ma mi zwrócic we wrześniu 2010 roku bez żadnych procentów. Jak ma się
    do tego urząd finansowy? Nie chciałbym, żeby ktoś miał z tego powodu jakieś
    kłopoty.
    Jacek