  • 231. Data: 2014-03-21 13:06:57
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.03.2014 13:03, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > W UK nie mieli przez 45 lat komuny i nie budowali ubezpieczeń
    > społecznych od zera, zaciągając pożyczkę pokoleniową. O takich
    > drobiazgach, jak straty ludności w wieku produkcyjnym szkoda nawet
    > wspominać.
    >
    > Miej trochę szersze spojrzenie na świat, może zrozumiesz...

    Wkurwia mnie to ciagle odwolywanie sie do przeszlosci w imie ktorej mam
    byc zadowolony z rzeczywistosci obecnej.

    Nie jestem zadowolony, bo ja tez swoje budowalem od zera, i mnie sie
    jakos udaje, a niesprawny aparat panstwowy wyciaga lape po coraz wiecej
    mojego dobra.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 232. Data: 2014-03-21 13:31:08
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-03-21 13:04, hikikomorisan pisze:

    > No to po co te "oszczednosci" i chwalenie sie, ze zaoszczedzono tyle a
    > tyle?

    Bo gdzieś oszczędnościami rząd musi się pochwalić, a że w służbie
    zdrowia, zawsze było źle, to nikt nie zauważy, że chwalą się tam
    oszczędnościami, gdzie oszczędności nic nie dają.... Zresztą tylko chwalą...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 233. Data: 2014-03-21 13:47:28
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.03.2014 13:31, Tomasz Kaczanowski wrote:

> [...]
    > zdrowia, zawsze było źle, to nikt nie zauważy, że chwalą się tam
    > oszczędnościami, gdzie oszczędności nic nie dają.... Zresztą tylko

    I to jest wqurviajace i dlatego tak nienawidze urzedasow.

  • 234. Data: 2014-03-21 13:50:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello hikikomorisan,

    Friday, March 21, 2014, 1:47:28 PM, you wrote:

    > I to jest wqurviajace i dlatego tak nienawidze urzedasow.

    Idź może ze swoim flamem na pl.soc.polityka albo na pręgierz - tu
    naprawdę nie miejsce na żale.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 235. Data: 2014-03-21 13:55:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello hikikomorisan,

    Friday, March 21, 2014, 1:06:57 PM, you wrote:

    [...]

    > Wkurwia mnie to ciagle odwolywanie sie do przeszlosci w imie ktorej mam
    > byc zadowolony z rzeczywistosci obecnej.

    Nikt nie każe Ci być zadowolonym. Chodzi o zrozumienie prostych i
    bardzo smutnych spraw.

    > Nie jestem zadowolony, bo ja tez swoje budowalem od zera, i mnie sie
    > jakos udaje, a niesprawny aparat panstwowy wyciaga lape po coraz wiecej
    > mojego dobra.

    Krótko: jakby Polacy nie byli tak cwani i szanowali prawo, to tak
    rozbudowany aparat urzędniczy nie byłby potrzebny. Sprawa jest
    oczywiście o wiele bardziej skomplikowana ale ta grupa nie jest
    odpowiednia do bicia piany na ten temat.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 236. Data: 2014-03-21 14:17:14
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 19.03.2014 18:26, Wojciech Bancer pisze:
    /..../
    > Świetnie. A wykonują więcej zadań? Są bardziej efektywni?
    > To jest bardziej istotne niż proste liczby bezwględne nie sądzisz?
    > Ja osobiście wolałbym mieć więcej urzędników niż stać 3h w kolejce,
    > bo jest ich za mało.

    Tak wykonują więcej zadań. Zamiast raz stać w kolejce 3 godziny stoisz w
    3 kolejkach po 3 godziny.

  • 237. Data: 2014-03-21 14:24:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Mar 2014 23:52:44 +0100 osobnik zwany hikikomorisan
    napisał:

    > Jestem ze starej PRL-owiskiej szkoly, gdzie jakos panowalo
    > przeswiadczenie, ze to nie uczen tępy tylko nauczyciel dupa.

    raczej odwrotnie. Właśnie dałeś przykład, że z PRL to ty nic wspólnego
    nie miałeś. Siadaj! Dwója!
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 238. Data: 2014-03-21 14:29:49
    Od: ikka <i...@n...pl>

    On 03/21/2014 02:17 PM, Smok Eustachy wrote:
    > W dniu 19.03.2014 18:26, Wojciech Bancer pisze:
    > /..../
    >>
    > Tak wykonują więcej zadań. Zamiast raz stać w kolejce 3 godziny stoisz w
    > 3 kolejkach po 3 godziny.

    10/10

    :)

  • 239. Data: 2014-03-21 14:47:47
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-03-18 19:18, hikikomorisan pisze:
    > urzedasow nigdy za malo :D

    Pytanie: dlaczego do tej pory pozwala się transferować zyski za granicę?
    Właściwie to źle zapytałem - powinno być, kto i za ile pozwala na obecny
    stan rzeczy?
    Poczytajcie książkę prof. Kieżuna "Patologia transformacji"
    tam jest odpowiedź.
    Jacek

  • 240. Data: 2014-03-21 16:24:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 21 Mar 2014 14:47:47 +0100 osobnik zwany Jacek napisał:

    > Pytanie: dlaczego do tej pory pozwala się transferować zyski za granicę?

    nie pozwala. A to co proponujesz to zakaz handlu międzynarodowego.