eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipotrzebuję porady › potrzebuję porady
  • Data: 2003-02-07 09:41:23
    Temat: potrzebuję porady
    Od: "klarakowalska" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dzień dobry. Witam wszystkich
    Mam pytanie, czy zakup mebli i wyposażenia można zaliczyć do kosztów? Chodzi
    o to że prowadzę działalność gospodarczą, płacę VAT i chciałam sobie
    powiększyc swoją działalność. Kupiłam od spółdzielni lokal na sklep.Ale
    sytuacja moja jest teraz taka ze nie mogę prowadzić dwóch sklepów więc
    postanowiłam jeden lokal wynająć. Niestety, ten który ode mnie będzie
    wynajmował chce aby lokal był wyposażony w meble biurowe i inne wyposażenie.
    Meble zakupiłam, dostałam właśnie fakturę.
    Czy mogę sobie zaliczyć do kosztów wynajmu zakup mebli w miesiącu zakupu czy
    trzeba je amortyzować? Jeśłi tak to przez jaki okres?
    Jeszcze jedno, czy ktoś wie jaka jest stawka amortyzacji na lokal(sklep)?

    Dziękuję za zaintresowanie

    klara



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1