  • Data: 2003-02-07 11:16:13
    Temat: Odp: potrzebuję porady
    Od: "klarakowalska" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli poszczególny mebel, kompletny i zdatny do użytku, kosztował mniej
    > niż 3500 to mozna go wpisać do EST i zamortyzowac jednorazowo w miesiącu
    > zakupu lub wrzucić w koszty i wpisac do eiwdencji wyposażenia.
    > Efekt podatkowy na pierwszy rzut oka taki sam, ale od wyposażenie płaci
    > się podatek od remanentu w razie likwidacji działalności.
    > Jeżeli meble sa jendostkowo droższe niz 3500 to trzeba amortyzować.

    Cena zakupu rózna, i mniej ni z 3500 i więcej niż 3500.
    Ale mogę ew. postarać się od sprzedawcy aby zmienił fakture i napisał jako ,
    no właśnie - co? - jako zestaw?
    Jaka jest stawka dla mebli, bo nie mogę odszukać w tabeli? Znalazłam tylko
    grupę 08 - podgrupa 8 - narzedzia, przyrzady, ruchomosci i wyposazenie.
    Ale tam jest 20 %, czy nie za mało?

    > Jaka forma własności?

    Lokal mój własny, kupiony od spółdzielni, w bloku wielopiętrowym na
    parterze.

    klara