  • Data: 2003-02-07 09:46:19
    Temat: Re: potrzebuję porady
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik klarakowalska napisał:

    > Czy mogę sobie zaliczyć do kosztów wynajmu zakup mebli w miesiącu zakupu czy
    > trzeba je amortyzować? Jeśłi tak to przez jaki okres?

    Jeżeli poszczególny mebel, kompletny i zdatny do użytku, kosztował mniej
    niż 3500 to mozna go wpisać do EST i zamortyzowac jednorazowo w miesiącu
    zakupu lub wrzucić w koszty i wpisac do eiwdencji wyposażenia.
    Efekt podatkowy na pierwszy rzut oka taki sam, ale od wyposażenie płaci
    się podatek od remanentu w razie likwidacji działalności.
    Jeżeli meble sa jendostkowo droższe niz 3500 to trzeba amortyzować.

    > Jeszcze jedno, czy ktoś wie jaka jest stawka amortyzacji na lokal(sklep)?
    Jaka forma własności?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk