  • Data: 2005-10-05 09:33:28
    Temat: podatek liniowy a uproszczone zaliczki - DG
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wczoraj pisalem o wezwaniu do US w sprawie zle zlozonego PIT'u rocznego.
    Okazalo sie, ze popelnilem blad skladajac deklaracje o wyborze formy
    opodatkowania. W tamtym roku zlozylem w styczniu wybor podatku liniowego. Po
    czym w lutym wybralem uproszczone zaliczki na podatek dochodowy. Bylem
    pewien, ze wybrlaem obie formy czyli podatek liniowy z uproszczonymi
    zaliczkami. Ale wg Pani z US wybierajac uproszczone zaliczki zrezygnowalem z
    podatku liniowego. Powiedziala, ze jesli chcialem miec obie formy to
    powinienem wybrac je na jendym pismie. Czeka mnie zlozenie koretky PITu
    rocznego, doplata podatku i Bog wie co jeszcze. Wg mnie uproszczone
    zlaiczki to nie forma opodatkowania i ich wybor nie powinien anulowac mojego
    wczesniejszego wyboru podatku liniowego ale tylko wg mnie.

    Chris