  • Data: 2005-10-05 21:12:23
    Temat: Re: podatek liniowy a uproszczone zaliczki - DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 Oct 2005, CHRIS wrote:

    > Ale wg Pani z US wybierajac uproszczone zaliczki zrezygnowalem
    > z podatku liniowego.

    Hit miesiąca !
    Pani wymyśliła koncept "jak zrezygnować z podatku liniowego"
    nie przewidziany w ustawie :]
    Ech...

    > Powiedziala, ze jesli chcialem miec obie formy to
    > powinienem wybrac je na jendym pismie. Czeka mnie zlozenie koretky PITu
    > rocznego, doplata podatku i Bog wie co jeszcze.

    Ja tam doradcą nie jestem.
    Słowa o dostaniu od US polecenia żeby tak zrobić jednak nie widzę.
    IMO wszystko zmierza do tego że to nie "US ci każe" cokolwiek
    zmieniać, tylko ty z własnej nieprzymuszonej woli masz zamiar
    zrobić korekty itepe... być może nieprawidłowo.
    Mylę się ?

    > Wg mnie uproszczone
    > zlaiczki to nie forma opodatkowania i ich wybor nie powinien anulowac mojego
    > wczesniejszego wyboru podatku liniowego ale tylko wg mnie.

    ....jak widzę po odpowiedziach nie jesteś sam w tym poglądzie :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)