  • Data: 2011-01-19 19:33:00
    Temat: pieniadze z USA
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    Od pewnego czasu meczy mnie pewna rzecz. Mieszkalem troche w USA,
    pracowalem legalnie, placilem podatki, mam zarowno amerykanskie jak i
    polskie obywatelstwo itp. Troche zarobilem, mialem dom i troche
    oszczednosci. Dom sprzedalem i sprowadzilem sie do Polski. Pieniadze
    dalej leza w USA i wlasciwie nie mam z tego zbyt wiele, a w Polsce
    troche lepiej mozna to zainwestowac aktualnie. I teraz taka sprawa. Czy
    sprowadzenie tych pieniedzy do Polski pociagnie za soba jakies
    konsekwencje podatkowe? W zlotowkach to wyjdzie wieksza kwota, moze
    przekroczyc 2 mln. Wiem, ze to glupie, ze pytam na grupie, ale nawet nie
    wiem gdzie z tym uderzyc. Do jakiegos doradcy podatkowego? Nie
    chcialbym, zeby ktos mnie wprowadzil na mine. Moze ktos godny polecenia
    w Krakowie?