  • Data: 2011-01-19 21:16:31
    Temat: Re: pieniadze z USA
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/19/2011 3:00 PM, neoniusz wrote:

    > Nie nie, dom zostal sprzedany jakis rok przed powrotem. I to wlasnie te
    > pieniadze stanowia prawie wszystko, co chcialbym tutaj przelac. To bylo
    > kilka la temu, wtedy tez sprowadzilem troche gratow na mienie
    > przesiedlencze. Juz zaczalem nawet myslec nad jakas darowizna - np.
    > bratu, ale tez nie mam pojecia jak by to wygldalo.

    nie pchaj sie w darowizne bo wtopisz.
    Istotą darowizny jest cel. Darowizna ciotki dla mamy, zeby ta podarowała
    tobie ma an celu przekazanie kasy od ciotki dla ciebie, a to juz jest
    opodatkowane, mimo, ze poszczególne kroki od podatku są wolne.

    Doradca podatkowy, najlepiej dwóch, dwie wersje na pismie, jak sie
    zgodzą, to zrobić tak jak mówią, Jak sie nie zgodzą, wziąć trzecią, a od
    tego gdzie sie nei zgadzało, wyciągnąć kasę z powrotem.
    W razie czego oni są ubezpieczeni od bzdur, które przeleją na papier.

    I nie zapomnij o ograniczeniach kwotowych. I tu i tam bedziesz taki
    transfer musiał zgłosić. Nie zapomnij bo cię i w szwajcarii złapią.