  • 1. Data: 2005-12-13 17:30:57
    Temat: payroll - troszke nie w temacie
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Witajcie. Prosze o nie besztanie mnie. Wiem, że to co napisze nie jest
    tematem grupy, ale moze ktos mi pomoże. Pisze prace na temat zlecania uslug
    kadrowych i placowych firma zewnetrznym. O zagrozeniach, korzysciach.itp.
    Potrzebuje wzor takiej umowy. Nie chodzi mi o to, żeby podawac miedzy kim i
    kim, ale jak taka umowa wyglada? Jak firmy sie zabezpieczaja przed
    popelnianymi bledami.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-12-14 14:40:55
    Temat: Re: payroll - troszke nie w temacie
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > Potrzebuje wzor takiej umowy. Nie chodzi mi o to, żeby podawac miedzy kim
    > i kim, ale jak taka umowa wyglada? Jak firmy sie zabezpieczaja przed

    A moze ktos mi poradzi gdzie taki wzor zdobyc? Moze jakas inna grupa?

    P.S. musze jeszcze napisac kilka stron na ten temat. ;-)

    Pozdrawiam
    Adam