  • Data: 2011-07-20 14:43:29
    Temat: odliczenie wycieczki
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Prowadze działanosc gospodarczą, na ksiące PiR.
    Chciałem sie dowiedzieć jak to jest z rozliczaniem sobie faktur kosztowych
    róznych rzeczy "na firme"
    Czy są jakies ogólne zasady co moge sobie wliczać w działalność firmy a czego
    nie.?
    Do tej pory wrzucam w koszty, paliwo i rzeczy które tylko i wyłacznie należą do
    działaności.
    A jak wygląda możliwosc odliczenia sobie podatku i wrzucenia w koszty firmy np
    wycieczki wakacyjnej, jedzenia w barze, urania ( nie roboczego) mobli ( pracuje
    w domu i meble używam na potrzeby firmy i
    Zakładamy ze firma zajmuje sie np sprzetem komputerowym,- czy moge sobie kupić
    np paralotnie i wliczyć w koszt ?
    Czy to zależy od mojego widzimisie ? Wszystkie zakupy de faco moge pod
    działanosc własciwie podciąnąć. Czy ktoś moze mi to zakwestionować, ? Kiedyś
    kupiłem drogi zegarek- moja "ksiegowa" stwierdziła ze jest drogi - i czy
    napewno sie wytłumacze z niego przez kontrolą ewentualną... Czy rzeczywiscie w
    czasie takiej kontroli gospodarczej musze sie tłumaczyć z kazdej rzeczy czy ona
    jest niezbędna do uzyskania dochodu w firmie ?