  • 1. Data: 2002-06-13 18:15:17
    Temat: lub krócej
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    W PIT-5 wykazuję dochód z ind. dz. gosp. i udział np ze spółki cywilnej. Z
    pierwszego źródła wykazuję dochód 8000, z drugiego stratę 3000. Czy dochód
    8000 pomniejszam o stratę 3000 i płacę podatek od 5000?
    Proszę o odpowidź. Pozdrawiam K.

  • 2. Data: 2002-06-13 22:06:19
    Temat: Re: lub krócej
    Od: "Jacek Chyczewski" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Kamila" <K...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dochód
    > 8000 pomniejszam o stratę 3000 i płacę podatek od 5000?

    Sumujesz przychody i koszty z poszczególnych działalności,a dochód już
    sam Ci wyjdzie odpowiedni.
    Przyjrzyj się formularzowi PIT-5,a łatwo zrozumiesz o co chodzi.
    Jacek

    --

    usuń z adresu słowo spam jeśli masz ochotę do mnie napisać

  • 3. Data: 2002-06-14 13:56:10
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Bardzo dziękuję Ci za odpowedź.
    Pozdrawim ciepło, K.