  • 1. Data: 2002-06-13 11:24:54
    Temat: Remanent-ceny zakupu
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Co jest ceną zakupu jeżeli kupuję cały duży zestaw kosmetyków i sprzedaję je
    oczywiście na sztuki? Na fakturze jest "zestaw XX-cena netto" za całość.
    Zestaw składa się z 40sztuk różnych kosmetyków. Podzielic wartośc zestawu na
    40? Ale cena zakupu tak obliczona ma się nijak do ceny sprzedaży, np. może
    byc duzo wyższa.

    WS

    --
    My ICQ # 131633151
    GG 3842497

  • 2. Data: 2002-06-13 23:53:26
    Temat: Re: Remanent-ceny zakupu
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Jun 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:

    >+ Co jest ceną zakupu jeżeli kupuję cały duży zestaw kosmetyków i sprzedaję je
    >+ oczywiście na sztuki? Na fakturze jest "zestaw XX-cena netto" za całość.

    Hm... jak dla mnie jest to swojego rodzaju... produkcja ! :]
    Masz materiały źródłowe ? Masz.
    Masz towar do sprzedaży (i odpady) ? Masz.
    W końcu zasypywanie dołu to też może być usługa, więc nie wiem
    czy i czym do takiej "produkcji" można się przyczepić ;) !
    "Protokół wytworzenia" ??
    Proszę grupę o gorącę protesty, o ile pomysł jest wyjątkowo
    głupi... (będę się bronił !)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-06-14 21:44:53
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

    > Hm... jak dla mnie jest to swojego rodzaju... produkcja ! :]
    > Masz materiały źródłowe ? Masz.
    > Masz towar do sprzedaży (i odpady) ? Masz.

    Produkcja przez destrukcję ? :)
    Taka "produkcja" nazywana jest przerobem handlowym.

> [...]
    > "Protokół wytworzenia" ??
    > Proszę grupę o gorącę protesty, o ile pomysł jest wyjątkowo

    IMHO ceny zakupu ustaliłbym w proporcji do cen sprzedaży, przy założeniu
    jednolitej marży na każdy element zestawu.

    pozdrawiam
    ryszard g.

  • 4. Data: 2002-06-15 11:50:24
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Ryszard G <r...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aedo0u$kc5$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl>
    > napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

    > sprzedaję je
    > całość.

    hmm..odpadów to nie mam.

    > Produkcja przez destrukcję ? :)
    > Taka "produkcja" nazywana jest przerobem handlowym.

    Ja chyba nic nie przerabiam. Po prostu wyjmuję towar z pudełka ;-)

    > IMHO ceny zakupu ustaliłbym w proporcji do cen sprzedaży, przy założeniu
    > jednolitej marży na każdy element zestawu.

    Ale jest w przepisach wyraźnie napisane "cena netto zakupu według faktur". W
    ten sposób będę miał zupełnie niepotwierdzoną cenę zakupu w dokumentach.
    Zupełnie nie wiem. NAwet specyfikacja do tej faktury nic nie daje, bo są tam
    wypisane tylko nazwy i sugerowana cena sprzedazy. A jak jeszcze są do tego
    testery za 1grosz to już zupeły bałagan.

    WS

  • 5. Data: 2002-06-15 22:16:01
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Jun 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:
    [...]
    >+ > > Masz towar do sprzedaży (i odpady) ? Masz.
    >+
    >+ hmm..odpadów to nie mam.

    "Duży zestaw" jest bez opakowania ?? -:O
    [...Ryszard...]
    >+ > Produkcja przez destrukcję ? :)
    >+ > Taka "produkcja" nazywana jest przerobem handlowym.

    Acha :)

    >+ Ja chyba nic nie przerabiam. Po prostu wyjmuję towar z pudełka ;-)

    Wyjmij milion sztuk i powiedz czy się napracowałeś czy nie ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-06-17 07:23:59
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0206160012430.29543-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...
> [...]
    > [...Ryszard...]
    >
    > Acha :)

    > Wyjmij milion sztuk i powiedz czy się napracowałeś czy nie ;)

    No to jaka jest w końcu cena zakupu/wytworzenia? Cena zakupu zestawu
    powiększona o koszt wytworzenia? Czyli o ile? Pracy własnej podatnika się do
    KUP nie zalicza. A do wytworzenia?

    pozdrawiam
    WS

  • 7. Data: 2002-06-17 08:46:38
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Jun 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:
    [...]
> [...]
    >+ powiększona o koszt wytworzenia? Czyli o ile? Pracy własnej podatnika się do

    Oczywiście też nie. Mi chodziło o sformułowanie że "nic nie
    przerabiasz" !! Przerabiasz, ale jak osobiście to ew. dochód
    jest do opodatkowania...

    Pozdrowienia, Gotfryd