  • 1. Data: 2002-06-13 08:40:10
    Temat: leasing
    Od: "fiqmiq" <d...@a...pl>

    witam wszystkich grupowiczów
    oto pierwsze moje pytanko na tej grupie
    Gdzie w sieci moge znaleźć dokłądne informacje na temat leasingu, jakie sa
    odliczenia w podatku, Czny na nową działalność gospodarczą można uzyskać
    leasing na urządzenia o wartości 75000? Jak tak to może w jakiej fiemie?

    --
    fiqmiq

  • 2. Data: 2002-06-13 21:28:06
    Temat: Re: leasing
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > oto pierwsze moje pytanko na tej grupie
    > Gdzie w sieci moge znaleźć dokłądne informacje na temat leasingu,

    Wyszukiwarka bez sprecyzowania dokładnie tego co
    Cię interesuje wyrzuci pewnie kilka tysięcy stron

    jakie sa
    > odliczenia w podatku,

    Zanim zaczniesz tak "bezpośrednio" odliczać
    poczytaj jednak coś na tych stronach z wyszukiwarki ;-)

    Czny na nową działalność gospodarczą można uzyskać
    > leasing na urządzenia o wartości 75000? Jak tak to może w jakiej
    fiemie?

    To zależy jak bardzo "nowa" jest firma
    i jak łatwe do upłynnienia jest
    to urządzenie.