  • Data: 2002-05-07 22:23:18
    Temat: koszty wynagrodzenia
    Od: "bart" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć!
    Mam taki mały problem... Pracuje w firmie, w której mam ugadane, że na
    konkretną robotę przeznaczają jakąś kasę, powiedzmy, że 2000zł. Z tego
    potrącają wszystkie koszty, czyli: ubezpieczenie społeczne, zdrowotne,
    zaliczkę na podatek dochodowy itd... Moje pytanie jest następujące: w jaki
    sposób skonstruowany jest algorytm obliczający kwotę netto?
    Co to są koszy uzyskania, czy są one gdzieś uwzględniane w powyższym
    równaniu? Czy kwota wolna od podatku też jest uwzględniana... Jednym słowem
    potrzebuję wzór wg, którego mógłbym sobie obliczyć płacę netto... "na rękę".

    z góry dzięki za pomoc