  • Data: 2002-05-08 07:47:13
    Temat: Re: koszty wynagrodzenia
    Od: "bart" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na stronie jest tylko kalkulator, który oblicza płacę netto. Nie ma podanego
    równania wg, którego zostało to obliczone. Inna sprawa, że kalkulator bazuje
    na stawkach kosztów uzyskania przych. i ulgi podatkowej z zeszłego roku
    (2001) - no chyba, że ręcznie się wklepie poniżej wyliczeń i jeszcze raz
    przeliczy się ... Lepszy kalkulator jest na www.pit.pl

    bart
    p.s.
    Dostałem też maila od Justyny (wielkie dzięki!), gdzie podała mi co i
    jak..., poniżej wzór

    płaca brutto - 18,71% ( to zus) = x
    x*7,75% to składka zdrowotna
    (x- 96,26)*19% -43,18 - składka zdrowotna = zaliczka na podatek
    netto = x - składka zdrowotna - zaliczna na podatek