    From: "ewka" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: kasa fiskalna a faktury
    Date: Sun, 18 Apr 2004 08:37:17 +0200

    Czy moje rozumowanie jest prawidłowe:
    będę wykonywała usługi w większości dla firm ale nie wykluczam, że "trafi"
    sie też jakaś osoba fizyczna bez DG. W związku z tym kupuję kasę fiskalną.
    Czy na tej kasie nabijać jedynie sprzedaż dla osób fizycznmych bez DG czy
    też całą sprzedaż, w tym również potwierdzona fakturami dla innych firm?
    Na podstawie bezkresnych zasobów tejże grupy dyskusyjnej, doszłam do
    wniosku, że mogę sobie darować nabijanie faktur dla firm ale jeżeli to
    zrobie to nie będzie to wielkim błędem.
    Co na to doświadczeni praktycy?

    --
    pozdrawiam