  • Data: 2004-04-18 11:25:35
    Temat: Re: kasa fiskalna a faktury
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c5tmnn$paj$1@inews.gazeta.pl>, vladi wrote:

    > w takim przypadku nie ma koniecznosci placenia podwojnego vatu!
    > ??? jest jeszcze kopia paragonu na drugiej rolce, m.in. po to aby mozna bylo
    > udowodnic ze paragon zostal nabity. wiec wystarczy opisac fakture bez
    > paragonu dolaczyc kopie paragonu z drugiej rolki i wystarczy

    Serio?!

    Bo ja mam dwa paragony, które mi pracownik przedarł - tzn. wyrwał z kasy
    zanim zafiskalizował transakcję, a musiałem do nich faktury wystawić. I to
    paragony za żadną tam coca-colę, tylko sporą sprzedaż. ;(
    Skleiłem je, do faktury u siebie dopiąłem ładne wyjaśnienie, że przykro że
    się podarł, ale nic już na to nie poradzę, a przecież jest kopia na rolce,
    więc sobie możeie zweryfikować, a tak w ogóle to przecież nie mogę tej
    sprzedaży uznać 2x, bo nie wolno dokumentować nieistniejących zdarzeń
    gospodarczych itd. ;-)

    Wycięcie paragonu z drugiej rolki i dopięcie rozwiązałoby temat, tylko nie
    jestem pewien, czy tak można.

    BTW - jak się takie faktury do paragonu księguje w KPiR i rejestrze?
    Wpisuje się z kwotą 0 i komentarzem, czy co...?
    --
    Samotnik