eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak rozliczyc przychód od komornika za niezaplacone faktury › jak rozliczyc przychód od komornika za niezaplacone faktury
  • Data: 2010-06-20 05:16:05
    Temat: jak rozliczyc przychód od komornika za niezaplacone faktury
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    prosze o poradę i pomoc bo tumanieje.

    Mialem kilkanascie faktur z lat 2009 i 2008 nie zaplaconych przez mojego
    kontrahenta, cierpliwośc sie wyczerpala w ubieglym roku i poszedlem do sądu.
    Od tych faktur zaplacilem podatek Vat ale nie zaplacilem dochodowego. W tym
    miesiacu komornik odzyskał cześc z tych faktur, no i tą cześc mam na koncie.
    Niestety nie mam pojecia za jakie faktury dostalem zaległe pieniadzę -
    dostałem kwotę która pokrywa dwie i 1/3 faktury (łacznie niezaplaconych było
    4).

    i teraz pytanie jak to rozliczyc teraz? Juz wiem ze powinienem zaplacic
    podatek dochodowy od niezaplaconych faktur, jednak tego nie zrobilem.

    Czy teraz podatek dochodowy mam placic z odsetkami za spóznienie? Jak
    rozliczy te 2 i 1/3 faktury za poprzednie lata?
    Do tej pory rozliczałem się sam bez biura rachunkowego - dlatego proszę o
    pomoc mozliwie jak najbardziej szczegółową a nie porady że "trzeba było..."

    dziękuje
    rt