eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak rozliczyc przychód od komornika za niezaplacone faktury › Re: jak rozliczyc przychód od komornika za niezaplacone faktury
  • Data: 2010-06-20 16:16:11
    Temat: Re: jak rozliczyc przychód od komornika za niezaplacone faktury
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rt wrote:
    > nic nie odejmowałem placilem vat normalnie za wszystko a dochodowego
    > nie zaplacilem od faktur za ktore nie dostalem pieniedzy

    A jak Ty to policzyłeś, że z tej faktury zapłaciłeś a z innej nie?
    Nie masz żadnych kosztów?

    > rozumiem ze korekty robie na miesiace w ktorych byly faktury
    > wystawiane i place sume podatku plus odsetek za zwłokę ?

    Jeśli faktura była w ewidencji i tylko nie zapłaciłeś
    podatku w wysokosci mniej wiecej odpowiadającej temu dochodowi,
    ale wykazałeś go w dokumentach, to tylko płacisz podatek+odsetki.
    Jak ująłeś tylko w rejestrach VAT,a w książce nie, to
    korekta PIT+czynny żal, podatek i odsetki