eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak rozliczyc przychód od komornika za niezaplacone faktury › Re: jak rozliczyc przychód od komornika za niezaplacone faktury
  • Data: 2010-06-20 16:38:26
    Temat: Re: jak rozliczyc przychód od komornika za niezaplacone faktury
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef pisze:

    > Nie sądzę, ponieważ jeśli złożyłby PIT roczny i wykazałby
    > kwoty w tych rubryczkach na końcu i nie zapłacił, to przecież
    > US już by się upomniał. Więc podejrzewam to co spp - kolega rt
    > zastosował nowatorski sposób rozliczeń z fiskusem:
    > płacę co chcę i kiedy chcę, a potem się zobaczy :-)

    No tak, ale co teraz lepiej zrobić? Ujawnić się ze wszystkim i mieć
    niemal pewność trzepania przez US, czy siedzieć cicho i mieć nadzieję,
    że się nie wyda. Przecież już sam fakt braku kontroli w przyszłości jest
    realny (zwłaszcza jak biznes niewielki), a poza tym kontrolerzy
    musieliby wiedzieć, aby szukać TYCH niezaksięgowanych faktur. W wersji
    hard-core możnaby nawet podrukować jakieś anulowane faktury (z błędem),
    aby wypełnić lukę w numeracji ;)

    --
    Liwiusz