  • Data: 2002-08-26 13:56:50
    Temat: jak legalnie sprzedawac shareware?
    Od: "szymon" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czolem grupa!

    uscisle troche moje pytanie "jak legalnie sprzedawac shareware?"
    przede wszystkim, chodzi tu o dzialalnosc na niewielka skale:
    kilka-kilkanascie tys zl rocznie. sprzedaz polega na wyslaniu mailem kodu.
    czy konieczne jest prowadzenie dzialalnosci gospodarczej? (koszty
    biurokracji przy obrotach tego rzedu... a oprocz tego jestem zatrudniony na
    umowe o prace, wiec nie jest to kwestia przezycia).
    czy zmienia cos fakt, ze kupujacymi sa glownie ludzie z zagranicy a
    pieniadze wplywaja przez wyspecjalizaowana firme obslugujaca platnosci?
    (przelew raz na kilka miesiecy)

    pozdrawiam i licze na wskazowki w tej sprawie!

    sz.