  • 1. Data: 2003-05-22 20:59:21
    Temat: gminy zagrożone strukturalnym bezrobociem
    Od: "robro" <r...@o...pl>

    Znowu w tym roku zapytam czy wyszło jakieś rozporządzenie na temat gmin
    zagrożonych strukturalnym bezrobociem. Czy nadal można stosować stawkę X 3
    w tych gminach. Czy coś się może zmieniło????

  • 2. Data: 2003-05-24 07:21:36
    Temat: Re: gminy zagrożone strukturalnym bezrobociem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 May 2003, robro wrote:

    >+ Znowu w tym roku zapytam czy wyszło jakieś rozporządzenie na temat gmin
    >+ zagrożonych strukturalnym bezrobociem.

    O ile zauważyłem to nie. Serwer sejmu:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase
    zapodaje jako obowiązujące rozp. z 18. grudnia 2001r.
    (hasło szukania: "powiatów strukturalnym bezrobociem")

    >+ Czy nadal można stosować stawkę X 3 w tych gminach.

    Nie, i *NIGDY NIE MOŻNA BYŁO* !

    Są 2 listy gmin "w związku z kiepskim stanem gospodarki" :>, ta
    powyżej dotyczy preferencji "dla pracowników", np. wydłużenie
    okresu pobierania zasiłku czy coś...
    Tobie prawdopodobnie chodzi o rozp. (hasło szukania: "powiatów
    recesją preferencje") pt.
    "Rozporzšdzenie Rady Ministrów w sprawie okreœlenia powiatów
    (gmin) zagrożonych strukturalnš recesjš i degradacjš społecznš,
    w których stosuje się szczególne instrumenty ekonomiczno-finansowe
    i inne preferencje"
    - zawierającej listę gmin z preferencjami podatkowymi ("dla
    pracodawców").

    Serwer sejmu potwierdza że ostatnie jest z 23 kwietnia 2002.
    Na gruops.google spytaj o "NIE pojawiają się z regularnością
    szwajcarskiego zegarka" ;)

    Przepytaj jeszcze groups.googla na okoliczność że to są
    dwie *różne* listy ;)

    >+ Czy coś się może zmieniło????

    A to warto zajrzeć do ustawy, czy w rozdziale "amortyzacja"
    (art.22 z podpunktami) nie skasowano wzmianki o dopuszczalności
    stosowania współczynnika podwyższonego do 3.0 :) (mi się
    teraz nie chce :> :[ !) :)

    pozdrowienia, Gotfryd