  • 1. Data: 2003-05-22 18:57:21
    Temat: Kolejny sklep
    Od: "Renos" <r...@o...pl>

    Witam!

    Prowadze dzialalnosc handlowo uslugowa, nie jestem Vatowce, rozliczam sie w
    formie ryczatlu od przychodow ewidencjonowanych.

    Chcialbym otworzyc kolejny sklep, jakie formalnosci musze zrobic

    NIP do US czy to wszystko?
    Jak z prowadzeniem ksiegowosci, czy na drugi sklep dodam iz jest w innej
    miejscowosci, jesli inna ksiazka, czy ta sama?

    Od kiedy liczy sie data rozpoczacia dzialnosci w drugim sklepie, pytam gdyz
    urzadzam go wlasnie i fakture juz dostalem a jeszcze nie zaczolem
    funkcjonowac.

    I do ktorego US musze zlozyc dokumenty do tego w ktorej miejscowosci
    mieszkam i jest pierwszy sklep czy do tego drugiego?

    Wzwiazku z chcecia otworzenia kolejnego sklepu chce rowniez zatrudnic swego
    brata do prowadzenia go, co musze aby to dogonac zrobic i jakie formalosci
    bede musial prowadzic, z tego co wiem to ewidencje zarobkow pracownikow.
    Minimalne wynagrodzenie to 800? tak?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.