  • 1. Data: 2003-05-22 17:54:16
    Temat: edukacja to podstawa :)
    Od: "ArS" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jaka pozycje ksiazkowa zaproponowalibyscie do nauki pelnej ksiegowosci ?
    Rzecz jasna, ze mozna sobie wziasc ustawy pod. prawnych i uor i co tam
    jeszcze bedzie, ale dobry book do tych zabaw przydalby sie mocno.
    pozdrawiam
    ars

  • 2. Data: 2003-05-22 19:55:36
    Temat: Re: edukacja to podstawa :)
    Od: bubbbaaassss <w...@w...pl>

> [...]
    > Rzecz jasna, ze mozna sobie wziasc ustawy pod. prawnych i uor i co tam
    > jeszcze bedzie, ale dobry book do tych zabaw przydalby sie mocno.

    mi towarzyszyl "Plan kont" Gierusza..
    a oprocz tego
    kurs i praktyka

    bubbasek

  • 3. Data: 2003-05-27 14:37:24
    Od: "Monika" <m...@c...com.pl>

    Ja proponuje "Rachunkowość od podstaw" Jan Matuszewicz i Piotr Matuszewicz.
    Na bieżaco aktualizowana i dobrze napisana.
    Pozdrawiam
    Monika