  • 1. Data: 2003-05-22 17:02:40
    Temat: podatek od wygranej
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Jaki jest próg wygranej od której trzeba zapłacić 10% podatku??
    Chciałem zrobić konkurs na swojej stronie internetowej i się
    zastanawiam czy będę musiał płacić jeszcze podatek od wygranej.

    P.S.
    Przejrzałem archiwum ale nie znalazłem tak kwoty progu.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na moje strony www:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

  • 2. Data: 2003-05-24 20:58:13
    Temat: Re: podatek od wygranej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 May 2003, Marcin Lubojański wrote:

    >+ Jaki jest próg wygranej od której trzeba zapłacić 10% podatku??
    >+ Chciałem zrobić konkurs na swojej stronie internetowej i się
    >+ zastanawiam czy będę musiał płacić jeszcze podatek od wygranej.

    Zeznaję że nie mam pojęcia, ale z braku odzewu spytam: a tu:
    http://www.mofnet.gov.pl/index.php?wysw=4&sgl=2&dzia
    l=142

    ...zajrzałeś ?

    >+ P.S.
    >+ Przejrzałem archiwum ale nie znalazłem tak kwoty progu.

    :)

    pozdrowienia, Gotfryd