  • 1. Data: 2003-05-22 15:06:32
    Temat: VAT i sprzedaz programu za granice
    Od: "optyk" <o...@m...pl>

    Witam!
    Chcialem prosic o informacje, czym sie kierowac przy obliczaniu ceny
    programu komputerowego (do ktorego posiadam wszelkie prawa autorskie) ,
    ktory chcialbym sprzedac za granica, np. we Francji,Niemczech,Wielkiej
    Brytanii?
    Jak wyglada kwestia podatku VAT i ewentualnie innych oplat?

    Pozdrawiam
    __
    Kamil

  • 2. Data: 2003-05-22 15:22:53
    Temat: Re: VAT i sprzedaz programu za granice
    Od: "optyk" <o...@m...pl>

    Chyba znalazlem tu watek, ktory rozwial moje watpliwosci...

  • 3. Data: 2003-05-22 15:25:57
    Od: "olo" <n...@g...pl>

    Użytkownik "optyk" <o...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > programu komputerowego (do ktorego posiadam wszelkie prawa autorskie) ,
    > ktory chcialbym sprzedac za granica, np. we Francji,Niemczech,Wielkiej

    Chyba maksymalnym obrotem, tym ile będą chcieli zapłacić, ilość * cena
    jednostkowa. :)

    > Jak wyglada kwestia podatku VAT i ewentualnie innych oplat?

    Jeżeli będziesz miał dokument celny SAD stwierdzający że towar został
    wyeksportowany to sprzedaż nie podlega VAT.

    pzdr
    olo

  • 4. Data: 2003-05-22 20:13:07
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Francji,Niemczech,Wielkiej

    > Jeżeli będziesz miał dokument celny SAD stwierdzający że towar
    został
    > wyeksportowany to sprzedaż nie podlega VAT.

    A dlaczego nie podlega?
    Może jednak podlega, tylko
    stawka jest preferencyjna.

  • 5. Data: 2003-05-23 08:24:57
    Od: "olo" <n...@g...pl>

    > został
    >
    > A dlaczego nie podlega?
    > Może jednak podlega, tylko
    > stawka jest preferencyjna.

    OK od 26 marca stawka 0 jako eksport usług, do udokumentowania warto mieć
    umowe licencyjną.

    olo

  • 6. Data: 2003-05-23 12:32:09
    Od: "PiotrP" <p...@a...com.pl>

    > OK od 26 marca stawka 0 jako eksport usług, do udokumentowania warto mieć
    > umowe licencyjną.

    i to tak sprytnie napisaną, z wyraźnym zaznaczeniem, że program będzie
    użytkowany poza granicami RP

    PiotrP

  • 7. Data: 2003-05-23 12:55:22
    Od: bromden <b...@g...pl.no.spam>

    > i to tak sprytnie napisaną, z wyraźnym zaznaczeniem, że program będzie
    > użytkowany poza granicami RP

    a to z jakiej racji?

    --
    bromden[at]gazeta.pl