  • Data: 2010-07-23 08:28:39
    Temat: castorama PKWIU
    Od: "John Smith" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    w związku z tym , że zamierzam rozliczyć różnice w
    podwyższonym VAT z 7% na 22% na materiały budowlane
    zauważyłem intrygującą rzecz. Na fakturach z
    Castoramy przykładowo wszelkie emulsje scienne,
    unigrunty i od przeróznych producentów mają jeden i
    ten sam nr PKWIU 24.30.11-50.00, czyli jedna
    klasyfikacja do ogromnej masy produktów o podobnym
    przeznaczeniu. A... wg ministerialnej listy materiałów
    bud. odliczanych takie produkty mają różne
    klasyfikacje i wychodzi na to, że żaden produkt
    kupiony w castoramie nie nadaje się do rozliczenia.

    Może jestem zbyt przerażliwiony, bo w Polsce przekręt
    idzie za przekrętem i wg. mnie wygląda to tak jakby
    świadomie castorama nie zaklasyfikowała emulsji do
    tych "z podwyższonym VAT'em".
    Czy to oznacza, że mogli na tym przyciąć nielegalną
    kasę?

    Czy moje myślenie jest błędne?

    Pozdrawiam i szukam osoby w Warszawie co by się
    podjęła odpłatnie, rozliczeniem różnicy VAT
    kilkudziesieciu faktur. Proszę na priv gdyby ktoś
    chciał.