  • Data: 2010-07-23 11:38:27
    Temat: Re: castorama PKWIU
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy pisze:

    > Jak widać pytałam o przykład przekrętów i o przekrętach mowa była.

    Podałem przykład przekrętu, a przynajmniej czegoś, co w odczuciu
    wielu uznawane jest za przekręt (NIE, z tego NIE można wywnioskować, że
    jestem lub nie jestem zwolennikiem spisków cenowych - uprzedzam
    ewentualne imputacje :)

    > Nie, albo opierasz tą regulacje, i tylko wtedy uznajemy to za spisek,
    > albo nie popierasz, więc spisku nie był, była umowa miedzy wolnymi
    > podmiotami gospodarczymi, które mają prawdo do tajemnicy handlowej.
    > Fakt, że coś nie jest upublicznione, nie znaczy, że to spisek.

    Spisek to tajne porozumienie grupy osób dla osiągnięcia jakiegoś celu,
    zmowa cenowa jest spiskiem bez względu na to, czy jest dozwolona prawem,
    czy nie.

    > Zdecyduj się.

    Nie mam z tym problemu.

    > ps.
    > A teraz kasowanie całego posta z umysłu Liwiusza:
    >

    > SPISEK SPISEK SPISEK SPISEK

    Jestem botem, to nie takie proste ;)

    --
    Liwiusz