  • Data: 2004-08-18 07:51:50
    Temat: Zmiana auta z ciężarowego na osobowe i skutki podatkowe
    Od: "Fido__" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    DG (KPiR) + VAT. Wykupiłem po 1 maja na firmę auto ciężarowe z leasingu za 4000
    + 880 VAT. Jako, że była to zarejestrowana umowa w US, to odliczyłem VAT z tego
    tytułu. I teraz chcę to auto sprzedać, ale w międzyczasie zmieniam przeznaczenie
    z ciężarowego na osobowy.

    Co powinienem zrobić z 880 PLN VAT, które sobie odliczyłem? Czy mam doliczyć VAT
    podczas sprzedaży auta? Czy powinienem dokonać jakichś wpisów w ewidencji
    środków trwałych?

    pozdrawiam
    Fido__