  • Data: 2007-04-09 10:29:02
    Temat: Zgłoszenie zmiany miejsca przechowywania dokmentacji
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po zmianie miejsca zamieszkania mam 7 dni na złożenie aktualizacyjnego
    VAT-R
    oraz 14 dni na NIP-1. Czy zawiadomienie o nowym adresie przechowywania
    dokuemntów
    jest tożsame z NIP-1 czy osobno trzeba pisać do naczelnika papierek?
    Znalazłem tylko 7 dni na zgłoszenie umowy z biurem rachunkowym(w
    rozporządzeniu od KPiR),
    ale to mnie akurat nie dotyczy.
    Czy jest gdzieś to jeszcze uregulowane(nie chcę się obudzić z NIP-1
    złożonym w terminie
    i mandatem za niezgłoszenie noweo miejsca prowadzenia w ciągu 7 dni :) )?