  • 1. Data: 2007-04-09 10:29:02
    Temat: Zgłoszenie zmiany miejsca przechowywania dokmentacji
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Po zmianie miejsca zamieszkania mam 7 dni na złożenie aktualizacyjnego
    VAT-R
    oraz 14 dni na NIP-1. Czy zawiadomienie o nowym adresie przechowywania
    dokuemntów
    jest tożsame z NIP-1 czy osobno trzeba pisać do naczelnika papierek?
    Znalazłem tylko 7 dni na zgłoszenie umowy z biurem rachunkowym(w
    rozporządzeniu od KPiR),
    ale to mnie akurat nie dotyczy.
    Czy jest gdzieś to jeszcze uregulowane(nie chcę się obudzić z NIP-1
    złożonym w terminie
    i mandatem za niezgłoszenie noweo miejsca prowadzenia w ciągu 7 dni :) )?

  • 2. Data: 2007-04-09 10:46:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Apr 2007, t...@o...pl wrote:

> [...]
    > dokuemntów
    > jest tożsame z NIP-1 czy osobno trzeba pisać do naczelnika papierek?

    Mam pytanie: umiesz sobie wyobrazić przypadek, że ktoś zmienia
    miejsce zamieszkania a NIE zmienia m-ca przechowywania dokumentacji?
    Bo ja tak.
    IMO jest to odpowiedź na Twoje pytanie.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-04-09 16:12:07
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 09-04-2007 o 12:46:16 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Mam pytanie: umiesz sobie wyobrazić przypadek, że ktoś zmienia
    > miejsce zamieszkania a NIE zmienia m-ca przechowywania dokumentacji?
    > Bo ja tak.
    > IMO jest to odpowiedź na Twoje pytanie.

    Na NIP-1 masz zawarte miejsce przechowywania dokumentacji.
    Wg ustawy "o NIP" mam 14 dni na złożenie zgłoszenia aktualizacyjnego,
    jeśli zmieniły się dane w nim zawarte, czyli także miejsce przechowywania
    dokumentacji.
    ALE znalazłem ten zapis w rozporzadzeniu do KPiR, stąd moje wątpliwości
    czy jeszcze
    gdzieś nie ma jakiegoś kruczka który skracałby mi ten termin 14 dni.

    Twoja odpowiedź jest dla mnie enigmatyczna więc jeśli jest odpowiedzią na
    moje pytanie
    to musisz mi dostarcyzć Enigmę :)

  • 4. Data: 2007-04-10 06:58:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Apr 2007, t...@o...pl wrote:

    > Na NIP-1 masz zawarte miejsce przechowywania dokumentacji.

    Ups, zapomniałem że to jest tam :)

    > Twoja odpowiedź jest dla mnie enigmatyczna

    W powyższym kontekście chyba mniej :) - źle zrozumiałem doszukując
    się pytania "czy" a nie "kiedy"!

    pzdr, Gotfryd