  • 1. Data: 2007-04-09 09:45:03
    Temat: podatek belki
    Od: Harry <filar_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.fm>

    Mam pytanie moze ktos juz to przerabial, jest taka sytuacja:

    zakupiono jednostki funduszu inwestycyjnego jeszcze przed wprowadzeniem
    podatku belki, jak sie bedzie miala sytuacja jesli zmieni sie rodzaj
    funduszu(jego opcje) np z obligacji na stabilnego wzrostu lub
    zrownowazony. Czy podatek bedzie odtąd naliczany?? czy to nie wplynie na
    brak pobierania podatku??
    --
    Pozdro
    Harry

  • 2. Data: 2007-04-09 17:44:44
    Temat: Re: podatek belki
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Harry" <filar_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.fm> napisał

> [...]
    > funduszu(jego opcje) np z obligacji na stabilnego wzrostu lub
    > zrownowazony. Czy podatek bedzie odtąd naliczany?? czy to nie wplynie na

    Jak dokonasz tzw.konwersji, podatku nie zapłacisz chyba,że następną
    operację, którą wykonasz;odkupienie lub konwersja wtedy zapłacisz ewentualny
    podatek jak będziesz miał zysk z inwestycji.

    <M>