  • Data: 2007-04-09 16:12:07
    Temat: Re: Zgłoszenie zmiany miejsca przechowywania dokmentacji
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-04-2007 o 12:46:16 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Mam pytanie: umiesz sobie wyobrazić przypadek, że ktoś zmienia
    > miejsce zamieszkania a NIE zmienia m-ca przechowywania dokumentacji?
    > Bo ja tak.
    > IMO jest to odpowiedź na Twoje pytanie.

    Na NIP-1 masz zawarte miejsce przechowywania dokumentacji.
    Wg ustawy "o NIP" mam 14 dni na złożenie zgłoszenia aktualizacyjnego,
    jeśli zmieniły się dane w nim zawarte, czyli także miejsce przechowywania
    dokumentacji.
    ALE znalazłem ten zapis w rozporzadzeniu do KPiR, stąd moje wątpliwości
    czy jeszcze
    gdzieś nie ma jakiegoś kruczka który skracałby mi ten termin 14 dni.

    Twoja odpowiedź jest dla mnie enigmatyczna więc jeśli jest odpowiedzią na
    moje pytanie
    to musisz mi dostarcyzć Enigmę :)