eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZatrudnienie pracownika - koszty - ulgi(???)Zatrudnienie pracownika - koszty - ulgi(???)
  • Data: 2003-08-05 07:20:50
    Temat: Zatrudnienie pracownika - koszty - ulgi(???)
    Od: "Maly" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!
    Posiadam: DG i umowa o prace, KPIR, VAT.

    Pewnie to juz bylo ... ale moze ktos jednak cos skrobnie:)
    1) Jakie sa przyblizone koszty jakie poniose, jesli bede chcial zatrudnic na
    umoweo prace osobe do mojej DG (pewnie ZUS to najwiekszy wydatek)?
    2) Czy są jakies ulgi zwiazane z zatrudnieniem bezrobotnego, studenta itp.
    kiedys chyba nie trzeba bylo placic ZUSu za studentów. Z bezrobotynym chyba
    tez cos bylo kiedys. Dalej cos takiego obowiazuje?
    3) Czy mozna zatrudnic w DG np. brata? Ostatnio cos czytalem, ze zony swojej
    nie mozna, to brata tez powinienem czyjegos zatrudnic:-)

    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc!






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1