  • Data: 2006-11-30 09:32:51
    Temat: Zaliczka a podatek
    Od: "Lucasdm" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Kolega przechodzi w przyszlym roku ze swoja działalnoscią na podatek
    liniowy. W tym roku jest juz na drugim progu, i wymyslil sobie, ze zamiast
    wystawiac mi fvat teraz, to wystawi mi proforme na czynnosc, ktora wykona w
    styczniu, a ja mu przeleje kase jako zaliczke.

    Czyli: teraz wystawia proforme, ja wplacam zaliczke, on wystawia fvat w
    styczniu i placi 19% zamiast 30%.

    Pytanie:
    Czy moze tak zrobic? Czy US moze sie do tego przyczepic i jaka bylaby
    podstawa prawna?

    Pozdrowienia
    Lucasdm