  • From: "Createmodeon" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zakup na firme i zuzycie na wlasne potrzeby
    Date: Mon, 26 Oct 2009 00:24:03 +0100

    Witam,
    prowadze dzialalnosc, sprzedaz w sklepie internetowym. Znajomi poprosili
    mnie abym zarejestrowal sie w pewnej hurtowni i kupowal tam pokarm dla
    zwierzat dla nich. Dostep tam maja tylko firmy, cos na zasadzie karty macro.

    Czy da sie to zrobic legalnie? tzn. nie mam w regon zgloszonego handlu karma
    zwierzeca. Chcialbym to kupic i zuzyc na wlasne potrzeby, bez wpisywania w
    kpir i rozliczania vat. Ale rozumiem, ze hurtownia wystawi mi fakture.

    Moze ktos podsunie mi metode jak to najlepiej rozegrac.

    Pozdrawiam
    Wojtek